Canyon logo

Поддържка

Гаранционна поддръжка се осъществява на място в точката на продажба

Ако Вашият продукт на Canyon има фабричен дефект, моля върнете го за гаранционно обслужване в магазина, от който сте го закупили. Освен продукта донесете гаранционната карта и документа за покупката.Продуктите на Canyon не се ремонтират. Не се произвеждат резервни части за ремонт.

При необходимост от информация се свържете с нас

За да се свържете с нас, моля попълнете формата по-долу.
  • За да получите бърз отговор, моля попълнете коректно всички задължителни полета.
  • В полето “Product Name” укажете коректното име на продукта на Canyon (напр. CNE-CPB44)

 

Canyon Essentials

Електронни каталози

Електронни каталози

Можете да изтеглите в PDF нашите тематични каталози, които включват цялата актуална продуктова гама на Canyon

Повече
Новини

Новини

Вижте последните новини и официална информация за марката Canyon

Повече
Сертификати

Сертификати

Всички продуктови сертификати на едно място - CE, RoHS съответствие и др

Повече
Драйвери и ръководства

Драйвери и ръководства

Изтеглете най-новите драйвери и научете как да използвате вашия продукт Canyon.

Повече