Киев, септември 2016. Централният тийм на Canyon бе домакин на две годишни срещи с представители на търговски и маркетинг отдели. Първата среща се състоя на 5-6 септември с представителите на страните от Източна Европа (Румъния, България, Сърбия, Република Чехия, Хърватска, Словакия) и Обединеното Кралство. Втората се проведе на 15-16 септември за Общността на Независимите Държави.Участниците обсъдиха постиженията на бранда през 2015-2016, направиха преглед на новите продукти и приеха стратегията за развитие за следващата година.Най-важните постижения в споменатите по-горе страни са: успешни продажби на компютърни мишки (над 1 милион продадени за една година) и клавиатури (продажбите в последните месеци надхвърлят тези от 2013 и 2014 година, взети заедно), както и достигане на 15% пазарен дял при външните батерии (за Руската Федерация). Амбициозният проект за батериите на Canyon – NRG (алкални батерии) – е сред успешните начинания на марката. Част от стратегията на Canyon за идната година предвижда ръст в категории като слушалки, аксесоари за компютри и външни батерии. Ще се поддържа и фокуса на марката върху LED крушките Canyon LED поради ръста в този сегмент във всяка една от страните.Най-новото в марката в краткосрочен план ще бъде пускането на пазара на нов дъщерен бранд Canyon Smart, с пълно портфолио продукти и решения за smart homes. Следват подробности. [caption id="attachment_15397" width="2389"]
Максим Набок, Директор Бизнес Развитие в Canyon, провежда търговско обучение за продуктови мениджъри.[/caption]Присъствалите взеха участие в продуктово и търговско обучение, обсъдиха съвременните тенденции при продуктите и начините им за обвързване с маркетинговата стратегия на Canyon marketing.В отговор на новите пазарни предизвикателства, Canyon продължава да развива марката, предлагайки на потребителите продукти с високо качество на достъпни цени.
