Онлайн проучването резултати: възприятие марка Canyon в България

Обратната връзка свързана с тенденциите на пазара и това как той възприема посланията, които отправя една марка са може би най-голямото предизвикателство за всеки бранд и маркетинг специалист. В тази връзка ние от Canyon България направихме проучване, което ни помогна да разберем къде се намираме и какво можем да направим, за да сме още по-добри. Резултатите са готови и ние искаме да ги споделим с вас, защото вие сте тези , които ни вдъхновяват и ни карат да вървим напред.

В проучването се включиха 463 души на възраст между 18г и 45г.

1
Резултатите показват, че 32% определят марката като лайфстайл, а 57% се доверяват на качеството, което предлага Canyon на своите потребители.

2
3

50% от отговорилите асоциират Canyon със слушалки, 20% с външни батерии и 20% с аксесоари за PC. Най-търсените продукти сред мобилните аксесоари продължават да бъдат различните типове слушалки. 73% от хората, отговорили на този въпрос ги използват ежедневно. Същевременно 20% от тях използват външна батерия.

4

35% от запитаните вече знаят, че Canyon предлага в портфолиото си LED осветление. Пред вид, че тази продуктова група е сравнително отскоро на пазара, резултатът е повече от добър за нас.

5

60% от нашите клиенти предпочитат да купуват Canyon от големите магазини за техника, а 30% онлайн.

Благодарим ви, че се включихте активно в нашето проучване! Тези резултати ще използваме , за да планираме и развиваме по-добре продуктите, които ще ви предложим в най-близко бъдеще.

За Canyon

Canyon е динамично развиващ се бранд, който предлага широка гама от стилни и модни мобилни аксесоари, мултимедия и периферни устройства за младежи. Canyon въплъщава необикновени дизайнерски решения във всеки елемент на своите продукти. Създадени в унисон с най-новите модни тенденции, иновативните аксесоари на Canyon помагат на младите хора да изразят себе си да подчертаят своята индивидуалност.